دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: شهید سلیمانی را می‌توان به عنوان شیعه تراز عصر غیبت معرفی کرد که ارتباط با ولی، مردم و جهادگر بودن در مقابل دشمن از جمله ویژگی‌های شیعه تراز عصر غیبت و سردار دل‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه امروز در مسجد الغدیر گناوه با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) بیان داشت: کوثر خیر کثیر است و خداوند این عطیه و کوثر را به پیامبر (ص) عطا فرمود.

وی گفت: قبل از خلقت عالم هستی خداوند نور اهل بیت را خلق کرده است، لذا خلقت نوری و خلقت تجردی آن بزرگواران قبل از خلقت جسمانی آنان بوده است، از این رو حضرت زهرا(س) هم فیض نخست و هم خاتمه فیض است، چرا که برتر و کامل‌تر از پیغمبر(ص) و آل پاکش اصلاً در عالم هستی وجود ندارد.

امام جمعه گناوه ادامه داد: اهل بیت پیغمبر(ص) و حضرت زهرا(س) غایت خلقت و هدف نهایی هستی هستند و پیامبر (ص)فرمود: اگر فاطمه نبود، اصلا نه نبوت استمرار پیدا می‌کرد و نه امامت، یعنی استمرار نبوت و امامت در سایه بعد ملکوتی حضرت زهرا(س) است، لذا هدف از خلقت و جهان آفرینش وجود صدیقه اطهر(س) است.

امام جمعه گناوه افزود: امروز از افتخارات ما این است که امام راحل بنیانگذار کبیر نظام اسلامی از نسل کوثر بودند و هدایت و زعامت مسلمین جهان بر عهده مقام معظم رهبری از نسل حضرت زهرا (س) و کوثر است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی خود را به کوثر حضرت فاطمه زهرا (س) وصل کرد و ماندگار شد.

وی افزود: شهید سلیمانی را می‌توان به عنوان شیعه تراز عصر غیبت معرفی کرد که ارتباط با ولی، مردم و جهادگر بودن در مقابل دشمن از جمله ویژگی‌های شیعه تراز عصر غیبت و سردار دل‌ها است و رهبر معظم انقلاب نیز این شهید والامقام را به عنوان یک مکتب معرفی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha