یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بلادیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم و خواستار رسیدگی سریع و قاطع برای کشف عاملان و برخورد جدی، درخور و بایسته با آنها شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی ضمن تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی کرمان خواستار رسیدگی سریع و قاطع برای کشف عاملان و برخورد جدی، درخور و بایسته با آنها شد. متن پیام به شرح زیراست:

بسم الله قاصم الجبارین

قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ ۖ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَنْ یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِنْ عِنْدِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا ۖ فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُمْ مُتَرَبِّصُونَ۵۲/توبه

بگو: «جز شهادت و پیروزی که هر دو هم خوب‌اند، مگر انتظار عاقبت دیگری را برای ما می‌کشید؟! ولی ما دربارۀ شما انتظار می‌کشیم که خدا از طرف خودش یا به دست ما، به عذابی سخت دچارتان کند! پس چشم‌به‌راه باشید که ما هم با شما چشم‌به‌راه می‌مانیم!»

شهادت مظلومانه هموطنان عزیز کشورمان، علاوه بر داغی که بر نفوس ما گذاشت و موجب جریحه دار شدن قلوبمان شد، عزم و اراده ملت ولایتمدار ایران بر استقامت، حرکت و جهاد را مضاعف نمود و بار دیگر چهره کریه و متعفن دشمنان اسلام و ملت ایران را نشان داد.

طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان خوزستان ضمن تسلیت این فاجعه دردناک به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنافداه)، امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، مردم ولایی و مقاوم ایران و به خصوص بازماندگان و بستگان شهدای والامقام این حادثه، رسیدگی سریع و قاطع برای کشف عاملان و برخورد جدی، درخور و بایسته را خواستارند.

بار دیگر با سینه‌ای مالامال از نفرت و کینه‌ی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام می‌نماییم در مسیر اهل بیت علیهم السلام و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به تبعیت محض از مقام عظمای ولایت هیچگونه تسامح و تساهلی نداشته و جان و مال و فرزند را قربانی رضایت الهی می‌نماییم.

سید محمد علی بلادیان
مدیر حوزه علمیه استان خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha