چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید در انجام این کار خیر کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان عصر امروز در دیدار مسئول مرکز یاوران حضرت مهدی(عج) ضمن دریافت گزارش فعالیت های آن مجموعه پیرامون ازدواج آسان جوانان، گفت: جامعه ما باید بیش از پیش با فرهنگ قرآنی مانوس گردد و کلام الهی در خصوص اهتمام به تأهل و ازدواج و اطمینان به صادق الوعد بودن خدای متعال مورد عنایت جدی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: بدانیم که خداوند فرموده من از فضل خویش شما را بی نیاز می کنم و نباید از فقر و تنگدستی بهراسید بلکه تلاش و همت کنید قطعاً لطف و عنایت پروردگار عالم شامل حال بندگان خود می شود.

امام جمعه برازجان همچنین بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان تأکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید در انجام این کار خیر کمک کنند.

در این جلسه خوش خبر مسئول مرکز یاوران حضرت مهدی(عج) برازجان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداخت.

گفتنی است، به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای جوانان، مرکز یاوران حضرت مهدی(عج) با همکاری دفتر امام جمعه برازجان، هیئت امنا مسجد حضرت مهدی(عج) و جمعی از خیرین شهرستان مراسم جشن پیوند زوج‌های جوان را در حسینیه حضرت معصومه(س) برازجان برگزار می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha