یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1130625
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
اخبار کوتاه

حوزه/ نشست بانوان کتابخوان با حضور امام جمعه بخش بندر ریگ، برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر عالیشهر، تجلیل از امام جمعه اهرم، انتصاب سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم و دیدار رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه با امام جمعه از جمله خبرهای بسته خبری فرهنگی خبرگزاری حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس اداره شیلات شهرستان گناوه امروز با حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی با امام جمعه گناوه دیدار کرد.

در این دیدار رئیس اداره شیلات شهرستان به تشریح دست آوردها، اقدامات و عملکرد اداره شیلات شهرستان گناوه پرداخت.

امام جمعه گناوه ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان آن اداره، با اشاره به اهمیت و جایگاه شیلات، به بیان توصیه‌هایی در جهت تسهیل امور و کمک به مردم پرداخت.

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهر عالیشهر

جلسه انجمن کتابخانه شهدای گمنام شهر عالیشهر با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه، بخشدار مرکزی بوشهر، ریاست شورای اسلامی، شهردار، رئیس اداره کتابخانه شهرستان و نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به میزبانی دفتر امام جمعه عالیشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این جلسه اظهار داشت: کتاب خوب باعث آگاهی بخشی و هویت شناسی در جامعه به‌ویژه جوانان می‌شود و این نیاز به تشویق و ترغیب به کتابخوانی از طرق مختلف است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش حوزه، در این جلسه اعضای انجمن پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت جذب و ترغیب جوانان به کتابخوانی ارائه دادند.

تجلیل از امام جمعه اهرم

محمود حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز پس از دیدار با حجت الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه شهرستان تنگستان، به پاس حمایت‌های وی از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تنگستان، تجلیل کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در همین خصوص گفت: تلاش‌های مجدانه امام جمعه شهرستان تنگستان در حمایت از مجموعه آموزش و پرورش در کمیته برنامه‌ریزی مثال زدنی‌ است.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم منصوب شد

طی احکامی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، از خدمات هفت ساله سمیه شادکام به عنوان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم قدردانی و سیده طیبه مهدوی مرتضوی به عنوان سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان منصوب شد.

سیده طیبه مهدوی مرتضوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت کتابخانه‌ است که از سابقه ۱۸ ساله در کتابخانه عمومی جم برخوردار می‌باشد، وی پیش از این نیز طی سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۲ به مدت ۹ سال رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم بوده و به مدت ۷ سال هم به عنوان کتابدار کتابخانه عمومی حجت الاسلام محسنی جمی فعالیت داشته است.

گفتنی است شهرستان جم دارای ۵ کتابخانه عمومی نهادی در شهرهای جم، بهارستان، ریز، انارستان و روستای آبگرمک و یک کتابخانه مشارکتی است که در شهرک توحید واقع شده است.

نشست بانوان کتابخوان با حضور امام جمعه بخش بندر ریگ

نشست بانوان کتابخوان با حضور امام جمعه بخش بندر ریگ و ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان دبستان خدیجه کبری(س) در سالن مطالعه کودک و نوجوان و فضای باز حیاط کتابخانه شهر بندرریگ به اجرای طرح قصه و بازی پرداختند.

این نشست که با تلاش خستگی ناپذیر مدیر پژوهش سرای جابربن حیان و خانم کرمی لیراوی و همکاری کتابداران خانم منصوری و خانم دریاگرد، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، به ارائه اهمیت کتاب و کتابخوانی پرداخته و در پایان از عظیمی، حافظ قرآن و دانش آموز زهرا رجبی با حضور امام جمعه و رئیس اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha