سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام و المسلمین اسدالله طوسی

حوزه/ وقتی آثار علمی و پژوهشی در نمایشگاه ها عرضه می شود بازخوردهایی که از سوی دیگران به ویژه صاحب‌نظران گرفته می شود در درجه اول برای خود پژوهشگر و در درجه بعدی برای آن مرکز پژوهشی فرصت خوبی پیدا می شود تا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف نماید.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله طوسی عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: نمایشگاه های آثار علمی یک نمود بیرونی فعالیت های پژوهشی هستند و نشان دهنده این است که فعالیت های پژوهشی حوزه نسبت به سال های قبل رشد کمی و کیفی خوبی داشته است.

وی افزود: وقتی پژوهشی انجام و در قالب های مختلفی همچون کتاب، مقاله، رساله علمی و... عرضه می شود وقتی در معرض دید اهل فن و صاحب‌نظران آن رشته قرار می گیرد طبعا بهتر نقاط ضعف و قوت خود را نشان می دهد و اساسا لازمه برطرف شدن نقاط ضعف در معرض نمایش دادن آثار به ویژه در محضر اهل فن می باشد و برگزاری این گونه نمایشگاه ها فرصت خوبی برای نیل به این هدف است.

حجت الاسلام و المسلمین طوسی گفت: وقتی آثار در این گونه نمایشگاه ها عرضه می شود بازخوردهایی که از سوی دیگران به ویژه صاحبنظران گرفته می شود در درجه اول برای خود پژوهشگر و در درجه بعدی برای آن مرکز پژوهشی فرصت خوبی پیدا می کند تا نقاط قوت خود را افزایش داده و نقاط ضعف را برطرف نماید که فایده این کار در آینده مشخص می شود.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با ابراز خرسندی از فعالیت های پژوهشی موسسه امام خمینی(ره) گفت: هرچقدر جلو می رویم تعداد بیشتری به فارغ التحصیلان موسسه افزوده می شود و از طرفی نیز آثار بیشتر و بهتری از سوی پژوهشگران این موسسه عرضه می شود که نشان از رشد خوب و گام های موثر این موسسه وزین علمی برای نیل به اهداف علمی و پژوهشی خود می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha