یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امیر سامانی

حوزه/ فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تغییر دوگانه صهیونیست – اسلام به دوگانه شیعه – سنی در خاور میانه را هدف استکبار از ایجاد داعش و در پی آن شکل گیری خاور میانه جدید عنوان کرد و گفت: داعش ولد ناپاک آمریکا و اسرائیل است.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی صبح امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و اقدامات مشابه در سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی با شکل گیری داعش به دنبال تغییر دوگانه اسلام صهیونیست به دوگانه شیعه و سنی در منطقه و به دنبال آن شکل گیری خاورمیانه جدید بود که با ابتکارات سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش این نقشه شوم نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه جانفشانی شهدای مدافع حرم به حذف حکومت داعش در کشورهای عراق و سوریه منجر شد گفت: آنچه از بین نرفته است تفکر داعش در عده ای فریب خورده است که گاهی منجر به اقدامات تروریستی در جهان اسلام می شود و باعث ریخته شدن خون انسان هایی بی گناه می شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به شهادت شهید منصور ستاری در دی ماه سال ۷۳ گفت: وقتی شهید ستاری در سال ۶۵ فرماندهی نیروی هوایی را بر عهده گرفت با انبوهی از تجهیزات غیر عملیاتی در این نیرو مواجه شد.

وی در بیان دلیل این موضوع تاکید کرد: اولین و مهمترین سد دفاعی در مقابل نفوذ و پیشروی ماشین جنگی دشمن بعثی همین هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی بود که از اولین روز شروع جنگ ماموریت خود را آغاز کردند و همین امر موجب شده بود تعداد زیادی از هواپیماها مورد اصابت قرار گیرند.

امیر سرتیپ سامانی ویژگی هایی همچون دانش محوری، دوراندیشی، اعتماد به توان داخلی، دلسوزی و اقتدار را جزء ویژگی های این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: شهید ستاری انحصار را از بسیاری از شرکت های بازآماد و نگهداری هواپیما گرفت و باعث موفقیت های شرکت اوج بر پایه تکیه بر توان داخلی کشور شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ادامه داد: وی تاسیس دانشگاه علوم و فنون هوایی را نیز جزء شاهکارهای شهید ستاری عنوان کرد که بعدها به نام خود شهید مزین گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha