یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه مشگین شهر

حوزه/ حجت‌الاسلام باوقار گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات، عامل اقتدار و سربلندی ایران در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات، عامل اقتدار و سربلندی ایران در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در انتخابات، تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این حضور قوی، عامل اصلی انزوای غرب در برابر ایران است.

امام جمعه مشگین شهر با تأکید بر اینکه در ۴۴ سال گذشته استکبار در برابر اراده ملت ایران نتوانسته اقدامی انجام دهد، گفت: مردم بدنه اصلی جامعه و عامل ایستادگی در مقابل دشمنان هستند.

حجت الاسلام باوقار تصریح کرد: اصلی‌ترین نکته در روند سیاست‌های جمهوری اسلامی، مردم هستند و گرچه راهبرد جبهه استکبار بعد از انقلاب، جدا کردن مردم از جمهوری اسلامی بود، اما به رغم همه این تلاش‌ها، غرب هیچ کاری از پیش نبرده است.

وی اضافه کرد: در برابر این همه توطئه که غرب برای از پا درآوردن ایران به کار بسته، مردم با حضور در صحنه‌های مختلف، آنها را دلسرد کرده و همین حضور در انتخابات نیز شگردهای شوم دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

حجت الاسلام باوقار برجسته‌ترین و بارزترین مشخصه ایمان در یک انسان مومن را تولی و تبری دانست و اظهار کرد: تولی و تبری یعنی با دوستان خدا دوست باشیم و با دشمنان خدا دشمن باشیم.

امام جمعه مشگین شهر تصریح کرد: حملات وحشیانه اسرائیل به مردم غزه و فلسطین که با همراهی آمریکا در حال انجام است، یک شکست غیرقابل جبران برای اسرائیل محسوب می‌شود، این رژیم نمی‌تواند از باتلاق خارج شود و نزدیک ۱۰۰ روز است که همچنان در یک دور باطل، حتی قدرت خروج از منطقه را نیز ندارد.

وی فرارسیدن ماه رجب را تبریک گفت و یادآور شد: یکی از ماه‌های پر فضیلت در بین مردم، ماه رجب است که عبادت و خشوع در این ماه، رضایت الهی را به همراه دارد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha