یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ربذ

حوزه / رئیس اداره حج و زیارت کاشان از فراخوان اولویت‌های جدید پیش ثبت نام حج تمتع سال‌۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حمیدرضا بهروزی‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع ۱۴۰۳ از روز جمعه ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ آغاز شده، اظهار داشت: کلیه دارندگان اولویت‌های ثبت نامی تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۴/۳۱ می‌توانند به منظور تکمیل ظرفیت و پیش ثبت نام به سامانه https://reserve.haj.ir به صورت غیرحضوری و یا به یکی از دفاتر خدمات زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت مراجعه نمایند.

وی افزود: پیش ثبت نام از دارندگان اولویت‌های ثبت نامی از تاریخ ۱۳۸۶/۰۵/۰۱ به بعد نیز از روز ۲۵ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح صورت خواهد گرفت و برای این متقاضیان شرایط ثبت نام فراهم خواهد شد.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان شرط ثبت نام از واجدین شرایط را داشتن کد رهگیری عنوان کرد و یادآور شد: بر این اساس، متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سامانه یاد شده نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

بهروزی‌فر، در ارتباط با مبلغ واریزی علی الحساب هزینه سفر زائرین حج ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: در این مرحله کلیه متقاضیان می‌بایست مبلغ یکصد و چهل میلیون تومان (با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود متعلقه به آن) و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت نمایند، بدیهی است باقیمانده هزینه سفر در هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان‌ها دریافت خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha