یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر بیان داشت: شهرستان بوشهر حدود ۳۹ تا حزب دارد که ۹ حزب آن فعالیت ندارند که این احزاب و تشکل‌های سیاسی می توانند در حوزه‌های مختلف مشارکت نمایند تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارایه شود و کیفیت خدمت بالاتر رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست هم اندیشی با احزاب و فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان بوشهر به ریاست رحیمی فرماندار و مدیران و نمایندگان احزاب صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی در این نشست بیان داشت: شهرستان بوشهر حدود ۳۹ تا حزب دارد که ۹ حزب آن فعالیت ندارند که این احزاب و تشکل‌های سیاسی می توانند در حوزه‌های مختلف مشارکت نمایند تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارایه شود و کیفیت خدمت بالاتر رود.

فرماندار بوشهر در مورد تحولات منطقه ای و جهانی افزود: دشمن در حکمرانی فضای مجازی اندیشه سیاسی و اعتقادی جوانان ما را گرفته است، به نحوی که با نشر و گسترش فساد و دین زدایی در فضای مجازی سعی در از بین بردن اعتقادات این جوانان دارد.

رحیمی در مورد برگزاری انتخابات پیش رو در اسفندماه بیان کرد: دشمن با ناامید کردن مردم و انتشار اخبار غلط سعی دارد به انتخابات ضربه بزند و مردم را از رفتن به پای صندوق منصرف کنند.

فرماندار بوشهر همچنین با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: کارگروههای مختلفی در سطح شهرستان تشکیل شده و جلسات متعددی با اصناف، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در حال برنامه ریزی است، و حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد و یک اقدام ملی است همه باید در رقم خوردن این مهم کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha