شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
س

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی حضوردر انتخابات را یک وظیفه شرعی، ملی، مظهر اقتدار ملت، تعیین کننده سرنوشت کشور و مهمترین ارکان حفظ نظام اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: حضورپرشور و سرنوشت سازمردم در پای صندوق های رای موجب عقب نشینی و خنثی شدن توطئه های دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام با اشاره به آیه 22 سوره مجادله پیرامون نسبت های چندگانه ای که انسان با پدر، فرزند، برادر و اقوام دارد اظهار داشت: انسان در این نسبت ها باید خط قرمز ها ی دشمنی با دشمنان خدا و رسول را مراعات کند .

امام جمعه آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت سالروز رحلت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) که الگوی دوران سخت بود با محوریت تکلیف الهی چیزی را که بزرگان آن روز فهم نکردند از راه علم لدنی فهمید و درک مسائل قبل از عاشورا، حین عاشورا و قبل از عاشورا را فهمید و طبق فهم عمل کرد .

حجت الاسلام سلیمانی حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی، ملی، مظهر اقتدار ملت، تعیین کننده سرنوشت کشور و مهمترین ارکان حفظ نظام اسلامی ایران دانست و ابراز داشت: حضور پرشور و سرنوشت ساز مردم در پای صندوق های رای موجب عقب نشینی و خنثی شدن توطئه های دشمن می شود.

امام جمعه آران و بیدگل تنش بین ایران و پاکستان را از راه دیپلماسی قابل حل دانست و گفت: حمله اخیر برای خدشه به تمامیت ارضی نبوده بلکه برای نابودی تروریست ها بوده است.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه، کاهش نفوذ صهیونیست ها، تقویت حضور منطقه ای ایران، کاهش نفوذ امریکا و شکایت کشور افریقا در دادگاه بین المللی لاهه علیه رژیم کودک کش اسرائیل مهمترین عوامل تاثیرات عمل حماس می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha