سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: آیت‌الله نمازی خودش را برای اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب و بوشهر  هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، با تسلیت ارتحال آیت‌الله نمازی اظهار داشت: ایشان یکی از ارکان مهم استان بوشهر بود، شخصیتی که قبل از انقلاب در تحصیلات سرآمد شدند و در عرصه اخلاق به اوج تهذیب نفس رسید.

وی افزود: آیت‌الله نمازی در عرصه انقلاب و جهاد تبیین در کنار امام راحل سال ها قبل از انقلاب تلاش کرد و بعد از انقلاب با تمام توان در این عرصه مجاهدت کرد و هرجایی که انقلاب نیاز داشت و به ایشان پیشنهاد می‌شد، با طیب خاطر و بدون درنگ می‌پذیرفت و به عالم مجاهد مهاجر مشهور شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه آیت‌الله نمازی همواره توجه ویژه ای به استان بوشهر داشتند و تألیفات ایشان بسیاری قوی و ارزشمند است، ابراز داشت: به مناسبت ارتحال آیت‌الله نمازی فردا سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه در استان بوشهر عزای عمومی اعلام می‌کنیم‌.

وی با بیان اینکه آیت‌الله نمازی خودش را برای اسلام و مکتب اهل بیت و انقلاب و بوشهر هزینه کرد، بیان داشت: زندگی ایشان هزینه کرد خود برای آرمان ها و ارزش ها بدون هیچ توقعی بود و این باید برای ما درس باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آیت الله نمازی دل و قلبی پر از اسرار داشت، عنوان کرد: اگر می خواهیم برای انقلاب کار کنیم، بدون هیچ توقعی آستین بالا بزنیم و همدیگر را تکریم و دست بگیریم و پا نگیریم.

وی با بیان اینکه تجلیلی که از آیت الله نمازی در استان بوشهر برگزار شد، اگر نمی شد تاریخ استان بوشهر تا ابد بدهکار ایشان بود البته الان هم بدهکاریم، افزود: روحیه قدرشناسی را در بین خود و جامعه تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه گاهی اوقات در استان بوشهر برنامه‌ریزی‌هایی می‌شود که اصولی نیست، تصریح کرد: برگزاری تمام مراسمات عمومی و ملی و مذهبی در شهر بوشهر باید زیر نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در جلسات آینده شورای فرهنگ عمومی استان تا پایان سال جاری موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دادگستری، سازمان صمت، بازرسی و سازمان تبلیغات اسلامی بررسی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha