یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فرمانیان

حوزه/ معاون مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گفت: از خبرگزاری حوزه به عنوان درگاه گزارش‌های حوزوی انتظار می رود تا با هماهنگی مؤسسات آموزشی و پژوهشی، رویدادهای علمی را به خوبی انعکاس دهد.

حجت الاسلام والمسلمین فرمانیان، معاون مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با حضور در غرفه خبرگزاری حوزهای علمیه در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به جایگاه خبرگزاری حوزه، از رویکردهای رسانه ای تقدیر نمود و اظهار داشت: نشست های بسیار زیادی در حوزه های علمیه برگزار می شود و شاهد رویدادهای علمی ارزشمندی هستیم. آن گونه که باید شاهد انعکاس این رویدادهای علمی نیستیم.

وی با بیان این که از خبرگزاری حوزه به عنوان درگاه گزارش‌های حوزوی انتظار می رود تا با هماهنگی مؤسسات آموزشی و پژوهشی رویدادهای علمی به خوبی انعکاس یابد، یادآور شد: مراکز و نهادهای حوزوی سرشار از ظرفیت های دانشی در حوزه علوم اسلامی و انسانی است که انعکاس این رویدادهای علمی در عین اتقان رویکردهای دانشی مدارس علمیه در همراهی مجموعه های دانشگاهی با حوزه های علمیه بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام گزارشی از نشست های مشترک مجموعه های حوزوی ارائه نمود و ابراز داشت: امیدواریم خبرگزاری حوزه در تعامل با مجموعه های پژوهشی از ظرفیت خبرنگاران افتخاری حوزوی حداکثر بهره برداری را داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرمانیان بر اهمیت توجه به تمام نگاه‌های درون حوزوی و انعکاس نگرش های متفاوت دینی در بستر رسانه حوزه تصریح کرد و یادآور شد: جریان شناسی حوزوی از جمله رویکردهایی است که باید مورد توجه نهاد رسانه حوزه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha