یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین معینیان

حوزه/ معاون بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از عقد تفاهم‌نامه مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حوزه‌های علمیه یادکرد و گفت: در راستای این تفاهم‌نامه از ظرفیت فضلای زبان‌دان حوزه در بخش‌های مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی معینیان در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز باتوجه به گسترش فضای رسانه در جامعه به ویژه نسل جوان باید معارف اهل بیت(ع) و اسلام را در این بستر معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تولید و عرضه این محتوا باید متناسب با سلیقه مخاطبین باشد، مطرح کرد: برخی از مراکز حوزوی و سازمان‌های خصوصی زحماتی را در این راستا کشیده‌اند ولی در فضای گسترده رسانه‌ای هنوز حجم تولیدات مطلوب نیست.

معاون بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه در این راستا نیازمند همت مضاعف هستیم، عنوان کرد: در این عرصه باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بهره‌مند شویم

وی با اشاره به اینکه طلاب و دغدغه‌مندان دینی با کسب آموزش باید وارد این میدان شوند، خاطرنشان کرد: حضور در فضای مجازی اهمیت بسیاری دارد و همه نسبت به این موضوع وظیفه‌مند هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معینیان با بیان اینکه اگر از این فضا استفاده نکنیم دچار عقب افتادگی خواهیم شد، تصریح کرد: یکی از مسائل روز در جامعه فعلی پاسخ‌گویی به شبهات است.

وی با اشاره به اینکه باید به شبهات کشورهای مختلف توجه شود، یادآور شد: شبهات بسیاری در بستر فضای مجازی درحال انتشار است و پاسخگویی به آن‌ها نیز باید در بستر فضای مجازی باشد.

معاون بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه برای تمام شبهات پاسخ آماده شده است ولی این پاسخ‌ها در بستر فضای مجازی نیست، ابراز کرد: حوزه از ظرفیت ارزشمندی بهره‌مند است و می‌تواند به خوبی به شبهات پاسخ دهد.

وی در پایان از عقد تفاهم‌نامه مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حوزه‌های علمیه خبر داد و گفت: در راستای این تفاهم‌نامه از ظرفیت فضلای زبان‌دان حوزه در بخش‌های مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha