یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ اختتامیه کارگاه های آموزشی مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه

آیین اختتامیه کارگاه‌های آموزشی «حجره هنر» با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستمی، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس سیدنژاد، مدیر فضای مجازی و چند رسانه ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور روز شنبه ۱۹ اسفند در آیین اختتامیه کارگاه های آموزشی حجره هنر، اظهار کرد: امروزه در زمینه تولید محتوا نیازمند ورود جدی طلاب هستیم لذا با برگزاری موفق سلسله دوره های آموزشی حجره هنر موفق شدیم تا حدودی به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی افزود: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه بر این باور است که طلاب باید به مبانی عرصه های متعدد هنر آشنا شوند تا این خلأ پر شود، لذا در طرح حجره هنر این کار در رشته های مختلف ویژه خواهران و برادران پیگیری و اجرا شد.

حجت الاسلام سیدنژاد تصریح کرد: هدف اصلی و مقصود حوزه علمیه تربیت هنرمند در رشته های هنری و رسانه ای نیست؛ بلکه معتقدیم با توجه به اهمیت و کاربرد این عرصه در فرهنگ و تمدن، آشنایی نسبی طلاب با آن، ضروری و اجتناب ناپذیر است.

برگزاری «حجره هنر» با ۱۶ رشته هنری و رسانه ای

مدیر فضای مجازی و چند رسانه ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: بحمدالله دوره های آموزشی حجره هنر در ۱۶ رشته هنری و رسانه ای با حضور طلاب برگزار شد و امروز شاهد اختتامیه آن هستیم.

وی ادامه داد: فیلم نامه نویسی، مستندسازی، خبرنگاری، پویا نمایی، موشن گرافیک، تدوین فیلم، تصویربرداری، گویندگی، کاریکاتور، خوشنویسی، عکاسی، داستان نویسی، ویراستاری، انیفوگرافیک و بازی های رایانه ای و گرافیک تبلیغاتی، رشته های این دوره از طرح حجره هنر بود.

حجت الاسلام سیدنژاد با بیان این که در این دوره مدرک معتبر هنری و رسانه ای به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد، گفت: فیلم نامه نویسی، انیمیشن و تدوین فیلم و عکاسی از مهمترین و پرطرفدارترین رشته هایی است که طلاب در دوره های آن شرکت کردند.

دبیر حجره هنر افزود: مرحله مقدماتی در ۱۶ جلسه دو ساعته برگزار شد. با توجه به اینکه ظرفیت ما برای پوشش همگانی و حضوری امکان پذیر نبود، دوره ها به صورت حضوری و برخط دنبال شد و البته اساتید در یک دوره فشرده به استان ها می‌روند و این دوره ها را برگزار می کنند تا رفع اشکال انجام شود.

وی به عدم تداخل کلاش های دوره با زمان دروس طلاب اشاره کرد و گفت: این کلاس ها به شکلی برنامه ریزی شد که خللی به دروس طلاب وارد نشود. در تابستان این دوره ها به شکل فشرده برگزار شد و سعی بر آن داشتیم که دوره تکمیلی آن با همین رویه به شکل متناوب در طول سال همراه با دروس حوزوی در قم و شهرستان ها برگزار گردد.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه کشور از برگزیدگان کارگاه های آموزشی حجره هنر تجلیل شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha