یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین روانبخش با مدیرکل بنیاد شهید قم

حوزه/ منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین روانبخش، منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام هنرمند مدیر کل و معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قم دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش در این دیدار تاکید کرد: سیره شهدا و وصایای شهدا باید هنرمندانه ارائه و در اختیار نسل امروز قرار گیرد. این اقدام برای نسل سوم انقلاب اثرگذار خواهد بود، نسلی که با فضای وانفسای مجازی روبروست، باید با این فرهنگ و این سیره آشنا شود و با این سبک زندگی پیوند بخورد.

وی عنوان کرد: امروز نسل انقلاب با حضور در برنامه راهیان نور در مناطق عملیاتی حاضر می‌شود و با قهرمانان واقعی این سرزمین آشنا می‌شود، امسال استاندار قم در اقدامی مناسب زمینه حضور دانش آموزان بیشتری را در این اردوی فرهنگی فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین روانبخش با تاکید بر تکریم خانواده شهدا و ضرورت شناخت مقام ایثار، صبر و گذشت این خانواده‌ها، گفت: خانواده شهدا عزیزترین افراد جامعه هستند که برای عزت، آزادی و امنیت جامعه از جان فرزندانشان گذشتند، این صبر و ایستادگی‌ها که یک خانواده از عزیز یا عزیزانش می‌گذرد برای خدا، اسلام و میهن اسلامی این‌ها باید برای جامعه تبیین شود که هیچ خدمتی با این مقام صبر و ایثار برابری نمی‌کند.

وی بر ضرورت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خاندان شهدا تاکید کرد و افزود: درغرب مردم برای دیدن و عکس گرفتن با یک پوتین از جنگ جهانی دوم دلار خرج می کند. ما فراوان از این آثار شهدا داریم نمونه آن منزل شهید زین الدین است که فرزندانی را تربیت و تقدیم اسلام نمود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اکنون توفیق خدمت به مردم انقلابی و متدین قم را با رای و اعتماد همین مردم کسب کردیم و برخلاف برخی القائات در کنار سایر نمایندگان قم تلاش داریم تا برای قم و خدمت به این مردم انقلابی و متدین گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha