شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار نوروزی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی طی دو سال گذشته در مواردی کاهش ۵۰ درصدی مشکلات را شاهد بودیم و مبلغان طرح امین در این عرصه بسیار تاثیرگذار بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی در دیدار نوروزی با آیت الله علیرضا اعرافی، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان قم سال نسبتا موفقی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید:

با روش‌های گذشته نمی‌توان پاسخ حرف‌ها و سؤالات نسل جدید را داد

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های وزارت‌خانه نیز استان قم رشد خوبی داشته است، مطرح کرد: در رشته ریاضی فیزیک استان قم توانست رتبه سوم کشوری را کسب کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی نیز رتبه‌های کشوری را به دست آوردیم، عنوان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی طی دو سال گذشته در مواردی کاهش ۵۰ درصدی مشکلات را شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مبلغان طرح امین در این راستا بسیار تاثیرگذار بودند، خاطرنشان کرد: در سطح کشور باید توجه به آموزش و پرورش افزایش پیدا کند.

رحیمی با بیان اینکه امسال در قم بیش از دو هزار نفر کمبود نیرو داشتیم، تصریح کرد: اگر فرهنگیان همکاری نمی‌کردند، تامین این تعداد نیرو اقدام سختی بود.

وی با اشاره به اینکه هنوز پرداختی‌های تابستان سال گذشته به دبیران انجام نشده است، یادآور شد: انتظار داریم باتوجه به جایگاه قم، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مسائل فرهنگی متمرکز شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه چالش جدی نیروی انسانی در آموزش و پرورش داریم، ابراز کرد: امروز متاسفانه نیروهای خبره و توانمندی که بازنشسته شده‌اند را نتوانستیم جایگزین کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha