دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
روانشاد

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: اطلاع‌رسانی نقشی محوری در فرهنگ‌سازی، آگاه‌سازی و ترغیب جامعه به مشارکت‌ جویی در عرصه توسعه اقتصادی کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، عصر امروز در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان که در استانداری استان برگزار شد، بیان داشت: سال گذشته ۷ جلسه شورای اطلاع‌رسانی در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها کلید تحقق شعار سال هستند افزود: رسانه و تبلیغات نقش مهمی در تحقق اهداف شعار سال هستند.

روانشاد به اهمیت تبلیغات و اطلاع‌ رسانی اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی نقشی محوری در فرهنگ‌سازی، آگاه‌سازی و ترغیب جامعه به مشارکت‌ جویی در عرصه توسعه اقتصادی کشور دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها ظرفیت‌های تبلیغاتی هستند که می‌توانند از طریق فرهنگ‌سازی صحیح و مشارکت عمومی، انگیزه جمعی را در میان مردم برای حضور و مشارکت در تولید ایجاد کنند،خاطر نشان کرد: رسانه‌ها به‌ عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار قدرتمند، که در بسیاری از امور جامعه، به خصوص تحقق شعار سال نقش بسزا و مهمی را ایفا می‌کنند.

روانشاد در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره بر بلندای حضور در ایام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: ۷۰ رسانه ۴۵۰ اثر به این جشنواره ارسال کردند و آئین اختتامیه این جشنواره قبل از برگزاری مرحله دوم این انتخابات در استان با حضور اعضای این شورا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha