دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1147395
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
نمایشگاه قرآن

حوزه/ با گذشت ۱۳ شب از برپایی مهمترین رویداد قرآنی کشور نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امشب دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه مصلی امام خمینی (ره) جمعیت کم‌نظیر و حضور باشکوهی از قرآنیان را به خود دید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مصلی امام خمینی (ره) که آخرین روزهای میزبانی از نمایشگاه قرآن را سپری می‌کند در سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) و روز طبیعت دوستان شهر تهران، یکی از شلوغ‌ترین شب‌های خود را سپری می‌کند.
با گذشت ۱۳ شب از برپایی مهمترین رویداد قرآنی کشور نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امشب دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه مصلی امام خمینی (ره) جمعیت کم‌نظیر و حضور باشکوهی از قرآنیان را به خود دید.
مردم دسته دسته در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور پیدا می‌کردند و بخش اعظمی از خانواده‌ها از فضای معنوی این نمایشگاه بهره بردند.
امروز و در ساعت اولیه بازگشایی نمایشگاه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه حضور یافت و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha