یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام حمید صفار هرندی

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در سوریه در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ حمید صفار هرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، در پی جنایت شنیع دشمن صهیونیستی با حمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی از مستشاران نظامی ایرانی حاضر در این کشور شد، بیانیه‌ای صادر کرد.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر رژیم بحران زده صهیونیستی در صدد برآمد برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی خود در برابر ایستادگی جبهه دلیر مقاومت و مردم سرافراز فلسطین، پیروزی‌ موهومی برای خود رقم زند و تلاش کرد تا خشم خود را بر سر رهبران محور مقاومت که در گفتار و عمل از فلسطین و مبارزات آن حمایت کرده و می کنند، خالی کند.

حمایت ظالمانه آمریکا و سکوت بین المللی از رژیم مستکبر صهیونیستی، این دشمن ترسو را به زیر پا گذاشتن تمامی پیمان‌ها و موازین بین المللی سوق داد تا اینکه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد و جنایتی را به کارنامه اعمال کثیف خود اضافه کرد؛ عملی که تمام مردم جهان، به جنایت‌آمیز بودن آن اقرار می‌کنند.

عروج مجاهد شهید، سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی و یاران صالحش گواه قاطع ماهیت نبرد وجودی با دشمن می‌باشد و با وقوع آن، پشتوانه‌ای بر روند سربلندی این محور مبارک افزوده گشت و در پی آن میخ جدیدی بر تابوت رژیم نامشروع صهیونیستی کوبیده شد که پاسخ آن ناگزیر در راه است و پیروزی مدد شده، وعده مجاهدان آزاده می‌باشد و آن وعده خداوند به آنان است ومَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ.

شهادت این دلاورمردان را به صاحب عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امام خامنه‌ای ولی امر مسلمانان و خانواده معظم شهدای صالح، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و ارتحال آنها را تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آنها علو درجات و برای خانواده و دوستداران آنها صبر و اجر مسئلت داریم.

والحمدلله رب العالمین.

شیخ حمید صفار هرندی

نماینده امام سید علی خامنه‌ای در سوریه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha