یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
قدس

حوزه/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ملت ایران و انقلاب اسلامی همواره پیشرو و پیشتاز دفاع از آرمان قدس و فلسطین و مظلومان عالم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، داوود شمس، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز یکی از مهم ترین وظایف امت اسلامی و مسلمانان عالم را شناخت جبهه حق و دفاع از آن دانست و گفت: در چند ماه اخیر دستگاه استکبار و اسرائیل جنایتکار، مرتکب حجم سنگینی از جنایات در غزه و فلسطین شده‌اند و امت اسلامی در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند. ملت ایران و انقلاب اسلامی همواره پیشرو و پیشتاز دفاع از آرمان قدس و فلسطین و مظلومان عالم بوده‌اند.

وی مطرح کرد: در طول سال‌های گذشته هر جا مظلومان تحت ظلم و ستم قرار می‌گرفتند، انقلاب اسلامی و مردم ایران در صحنه‌های مختلف از آنها دفاع می‌کردند. حدود ۴۵ سال است که مردم روز جهانی قدس که یادگار امام راحل است را نیز تکریم کرده‌اند و امروز در پس جنایت‌های استکبار و مقاومت ملت مظلوم اما مقتدر غزه دنیا به این نتیجه رسیده که حق با چه کسی و مظلوم کیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: ملت‌های آزاده فارغ از نوع دین و آئین و انسان‌های دارای فطرت پاک که بهره‌ای از انسانیت و معرفت دارند، در مقابل این جنایات غیرانسانی سکوت نکرده‌اند. در تداوم روزهای قدس سپری شده در طول عمر انقلاب و در پی جنایات اخیر دستگاه استکبار به شدت منفعل شده و در منجلاب این جنایت‌ها گیر کرده و شکست سنگینی را در غزه متحمل شده است.

شمس با اشاره به اینکه مشکلات داخلی و نارضایتی‌های فراگیر مردم اسرائیل نیز دست و پا گیر آن شده است، تصریح کرد: اینکه اسرائیل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را مستقیماً مورد هدف قرار داده و یک کار غیرمعمول و غیرمتعارف دیپلماسی می‌کند که در سراسر دنیا و از نظر نظام بین الملل و قوانین جهانی محکوم است، بخاطر این است که راه گریزی برای خود پیدا و ایران را وارد جنگ کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این هدف اسرائیل این است که برخی دیگر از کشورهای منطقه را نیز وارد جنگ کرده و پای آمریکا و سایر قدرت‌ها را به میدان باز کند، افزود: اسرائیل زیر بار جنایاتی که مرتکب شده در حال شکست است و نفس‌هایش به شماره افتاده و به دنبال یافتن راه نجاتی موقت است. ملت ایران بصیر هستند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتقام این جنابت‌ها به موقع گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha