یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه بهار

حوزه / حجت الاسلام مصباح گفت: مجامع بین المللی در برابر این جنایت و حمله به سفارت یک کشور که تعرض به خاک یک کشور محسوب می‌شود، سکوت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه بهار امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: در برهه‌ای که تمامی ایادی کفر و استکبار در پی وارد کردن هجمه به ایران اسلامی هستند و هواپیماهای رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داده‌اند، وظیفه ما برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس سنگین‌تر شده است.

حجت الاسلام مصباح با ابراز تأسف از شهادت تعدادی از سرداران جان برکف جبهه مقاومت و مستشاران نظامی ارشد ایران اسلامی، گفت: متاسفانه مجامع بین المللی در برابر این جنایت و حمله به سفارت یک کشور که تعرض به خاک یک کشور محسوب می‌شود، سکوت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مسلمانان در طول تاریخ نشان داده‌اند که با تکیه بر ایمان حرکت خواهند کرد و نسبت به مسائل مختلف، بی‌تفاوت و بی‌دغدغه نیستند و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تمام عقاید، سلایق و افکار، با حضور پرشور خود، قابی ماندگار را ثبت خواهند کرد.

امام جمعه بهار، با اشاره به نسل کشی‌های ۶ ماهه اخیر در غزه، یادآور شد: رژیم غاصب حتی به بیمارستان‌ها و مراکز عمومی هم رحم نکرده و نسل کشی تمام عیاری که در این دوره اتفاق افتاده با بی‌تفاوتی نگاه جهانی همراه بوده است.

گفتنی است: راهپیمایی روز قدس در شهر بهار از ساعت ۱۱ صبح جمعه (۱۷ فروردین ۱۴۰۳) از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی(ره)، میدان امام(ره)، خیابان شهید مدنی و در انتها مصلای امام خمینی(ره) شهر بهار خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha