یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1148205
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
روز قدس

حوزه/ در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان آمده است: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله‌کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه می‌خوانیم:

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ»

امام خامنه‌ای مدظله العالی: روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳

روز قدس نشان‌دهنده صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است، روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله‌کنندگان، قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است، روز قدس یک روز جهانی است با یک پیام جهانی که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود.

امروز همه آزادی خواهان و پیروان ادیان الهی بر محو این غده سرطانی و کانون فتنه جهان اتفاق نظر دارند و بیش از هر زمان دیگری این حقیقت اثبات شده که مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست.

رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بیش از هفت دهه سرزمین فلسطین و مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان را تحت سیطره خود قرار داده و هر نوع جنایت غیر انسانی را مرتکب می‌شود و با کمال تأسف مجامع بین المللی و قدرت‌های زورگو و سلطه‌گر عالم نه تنها آن را محکوم نمی‌کنند بلکه با انواع حمایت‌ها از رژیم اشغالگر، داغ دل مسلمین به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین را بیشتر می‌کنند و با ارائه طرح‌های مختلف در صدد لاپوشانی از آن همه جنایت و تضییع حقوق ملت فلسطین می‌شوند.

اما آرمان فلسطین همواره در دل و جان ملت‌های مسلمان و آزاده جهان زنده است چرا که از خون هزاران شهید جبهه مقاومت این درخت تنومند و مستحکم با محوریت قدس شریف می‌روید تا بر سراسر فلسطین اشغالی سایه افکند و بساط ظلم و ستم را از سر ملت مظلوم فلسطین جمع کند و فرمایش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) که فرمودند: "رژیم غاصب رفتنی است " را محقق گرداند.

طلاب و روحانیون بسیجی استان کردستان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای مقاومت بالاخص سردار زاهدی و یارانش، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم نموده و اعلام می‌داریم تا آزادی کامل قدس تا پای جان ایستاده‌ایم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و از همه مردم شریف کردستان جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نموده و همراه، همدل و همگام با تمام ملت‌های مسلمان و آزاده جهان، فریاد عدالت خواهی و ظلم ستیزی سرداده و از ملت مظلوم فلسطین تمام قد حمایت خواهیم نمود، به امید الهی خون شهدای مقاومت و شهدای مظلوم فلسطین همچون موشک‌های فجر و سجیل بر فرق صهیونیست‌های غاصب فرو ریزد و رژیم جهنمی صهیونیستی را از پای درآورد و ملت فلسطین را بر سرنوشت خود حاکم گرداند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha