شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت‌الاسلام احدی

حوزه/ مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهر جعفرآباد با تأکید بر لزوم شناخت دقیق رضایت و خشم الهی، تصریح کرد: مؤمنان در روز عید فطر باید با همت بلند و عزمی راسخ، در مسیر اصلاح خود و جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام مهران احدی لاهرودی، مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهر جعفرآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل به بررسی ابعاد معنوی و اجتماعی عید فطر پرداخت و با اشاره به جایگاه والای عید فطر در آموزه‌های دینی، اظهار داشت: این عید سعید، فرصتی مغتنم برای مؤمنان است تا پس از یک ماه تلاش معنوی در ماه مبارک رمضان، پاداش و هدایای الهی را دریافت کنند.

وی با تأکید بر لزوم شناخت دقیق رضایت و خشم الهی، تصریح کرد: مؤمنان در روز عید فطر باید با همت بلند و عزمی راسخ، در مسیر اصلاح خود و جامعه گام بردارند.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهر جعفرآباد با تبیین فرازهایی از دعای قنوت نماز عید فطر، گفت: در این دعا، بر طلب بهترین‌ها از خداوند متعال و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی تأکید شده است.

حجت الاسلام احدی لاهرودی در ادامه با اشاره به دعاهای مربوط به زمان ظهور امام زمان(عج)، خاطرنشان کرد: در این دعاها، از خداوند خواسته می‌شود که ظلم و کجی، انحراف و نابودی سران متجاوز و کافران، طغیانگران و اهل عناد و الحاد برطرف شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم دشمن شناسی و دشمن ستیزی، گفت: برائت از دشمنان اهل بیت(ع) یکی از هدایا و جوایزی است که انسان می‌تواند در روز عید از خدا طلب کند.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهر جعفرآباد روز عید فطر را آغازگر حرکتی با همت بلند در راستای اصلاح خود و جامعه دانست و گفت: مؤمنان باید پس از یک ماه عبادت و معنویت، با شناخت دقیق رضایت و خشم الهی، در مسیر مبارزه با ظلم و انحراف گام بردارند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha