دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ف

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: از دادستان و مدیرکل دادگستری تقاضا دارم اگر نیروی انتظامی و بچه های ستاد احیا زحمت کشیدند یک مجموعه هتاکی را به شما معرفی کردند با صرف یک پلمب دو یا سه روز اکتفا نکنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر اظهار داشت: بر اساس کلام حضرت علی (ع) شهردار،فرماندار، استاندار، رئیس جمهوری و حاکمیت باید نقشه برای ۵ الی ۲۵ سال داشته باشند.

امام جمعه کاشان ضمن قدردانی از نیروی انتظامی ،خصوصا سردار رادان در اجرای طرح نور و عفاف اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند جمهوری اسلامی قدرت های غربی را با عملکرد خودش عصبانی کرده است و زن با شرف و با استعداد ایرانی یکی از بزرگترین ضربه ها را به تمدن غرب زده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد:جمهوری اسلامی خط بطلان بر فرهنگ غرب بر اینکه ۳۰۰ سال است می گوید اگر زن قیود اخلاقی و شرعی را رها نکند پیشرفت نمی کند، کشید.

امام جمعه کاشان عنوان کرد: در این جلسه از زبان مردم از دادستان و مدیرکل دادگستری تقاضا دارم اگر نیروی انتظامی و بچه های ستاد احیا زحمت کشیدند یک مجموعه هتاکی را به شما معرفی کردند با صرف یک پلمب دو یا سه روز اکتفا نکنید با قاطعیت تا حدی که قانون اجازه می دهد با اینگونه هتاکان برخورد کنید تا دیگر جرات نکنند در مجتمع های بین راهی دو شهر مقدس قم و کاشان جلسات مختلط گناه را برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن گرامی داشت روز ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر اظهار داشت : از مسئولین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی که میز خدمت برگزار کردند قدردانی می نماییم.

منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری پیرامون جایگاه کارگران در دیدار با جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: وظیفه بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان تبیین مواضع رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبری سال جاری را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند گفت: رهبری بیان کردندجهش با دو رکن کارگر و کارآفرین بوجود می آید جنگ اقتصادی داریم یک طرف امریکا و همراهانش هستند و طرف دیگر این جنگ کارگر و آفرین قرار دادند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: وظیفه دولت با کار کارشناسی علاوه بر ارائه بهترین پیشنهادهای اقتصادی و فراهم کردن اعتبارهای لازم راه های مشارکت مردم را بیان کند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: نکته محوری رهبری این بود که جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha