دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت : به تعبیر مقام معظم رهبری در این عملیات قدرت اراده جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد و انجام عملیات وعده صادق، مشت محکمی بر دهان رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام‌ جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق قدرت جمهوری اسلامی را آشکارتر و ابهت پوشالی و جعلی رژیم صهیونیست را نابود کرد، اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری در این عملیات قدرت اراده جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته شد و انجام عملیات وعده صادق، مشت محکمی بر دهان رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

وی با اشاره به سفر شب گذشته ابوطالب شفقت استاندار لرستان به بروجرد به لزوم حل مشکل کارگران نساجی و کارخانه کاشی جم بروجرد اشاره کرد و افزود: نباید نسبت به مشکلات کارگران بی‌تفاوت باشیم و باید به حل مشکل آنها کمک کنیم.

امام جمعه بروجرد، با تأکید بر ضرورت ورود دستگاه قضایی در عرصه انجام کارهای خلاف شرع، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال شخصی را ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرده که وظیفه فدراسیون نبوده، بلکه دستگاه قضایی باید ورود کند تا چنین افرادی نگویند فدای سر آن خانم، بلکه باید این افراد تنبیه و اخراج شوند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به مساله اشیای قیمتی میراث فرهنگی بروجرد و انتقال آنها به خرم آباد، خاطرنشان کرد: پس از بررسی سازمان بازرسی از محل نگهداری این اشیای ارزشمند که ۳۲ قلم هستند، مشخص شد در مخزن مناسبی قرار ندارند و قرار شد این اشیا به‌طور موقت جای مناسبی در خرم آباد نگهداری شوند و به زودی مخزن لازم برای نگهداری آنها در بروجرد فراهم خواهد شد.

امام جمعه بروجرد، با انتقاد از میراث فرهنگی که تاکنون چنین مخزنی برای نگهداری اشیای ارزشمند فراهم نکرده است، خاطرنشان کرد: نبود مخزن مناسب برای نگهداری اشیای ارزشمند تاریخی در بروجرد یک اشکال است که باید به زودی حل شود.

امام جمعه بروجرد، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری(ره)، شهید مطهری را فقیه و فیلسوفی چیره دست خواند و ابراز کرد: معلمان باید در تربیت دانش آموزان از سیره و منش آن شهید بزرگوار بهره گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha