دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام یوسفی

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بعد از عملیات وعده صادق مطمئن هستیم که دشمن جرات هیچ جسارتی را ندارد؛ اما آنها در داخل سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید مواظب باشیم تا از داخل آسیب نبینیم و جریان و ارزش‌های انقلاب تضعیف و کمرنگ نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: سال‌ها تلاش شد که حکومت اسلامی در جامعه مستقر شود؛ کار و مجاهدتی که علمای گرانقدر در طی این سال‌ها انجام داده‌اند. متاسفانه کمتر به آن پرداخته و غفلتی در این بخش صورت گرفت و دین اسلام امروز با مجاهدت علما و روحانیون به اینجا رسیده است.

وی ادامه داد:همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ برنامه انقلاب از قم نه به معنای شهر قم بلکه به معنای اینکه مرکز حضور روحانیون بوده، از آنجا شروع گردید و مقام معظم رهبری فرمودند که "دشمن هم به دنبال راهی جهت مقابله با انقلاب از همین قم است" و منظورشان همان بحث حوزه علمیه است.

وی اظهار کرد: افرادی از سرویس‌های بیگانه مامور شده‌اند که در حوزه علمیه نفوذ کنند که این کار جاسوسی است نه؛ بلکه راه‌های نفوذ در حوزه‌های علمیه و روحانیون را پیدا کنند.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: امروز روحانیون در نظام حضور فعالی باید داشته باشند که خواسته جریان انقلاب است و خاستگاه فکری انقلابی این می‌باشد که هر جریانی بدون حضور روحانیت در طول تاریخ به انحراف کشیده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: با وجود مخالفت‌های دوستان نادان و دشمنان طراح، امروز مردم به روحانیت اعتماد دارند و تلاش بر این است که روحانیت در همه عرصه‌ها محور باشد و روحانیت هم باید با برنامه با مردم و انقلاب ارتباط داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان برای حضور روحانیت برنامه‌ریزی دارند که نمونه آن را در اغتشاشات و ناآرامی‌های ۱۴۰۱ دیدیم که یکی از دستور کارهای دشمنان عمامه پرانی بود و اقدامات آنها علیه روحانیت به خاطر همان نقشه‌هایی ست که دشمنان دین دارند.

وی بیان کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر مطالبی از سوی برخی از افراد عنوان می‌شود که باعث حیرت است و تز دفاع از اسلام را نیز به خود می‌گیرند؛ هر کشوری قوانین و مقررات و چارچوبی دارد؛ اما طوری عنوان می‌شود که هر کسی هرگونه‌ که دوست دارد زندگی کند و این کاری است که دشمن دارد در سطح وسیع و گسترده انجام می‌دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: فرمانی صادر شده و نیروی انتظامی پای کار آمده که باید هم از طرف مردم و هم روحانیون و حوزه‌های علمیه مورد حمایت قرار گیرد؛ ما باید نسبت به این کار خوب نیروی انتظامی ولو با اهدای یک شاخه گل و یا نوشته در فضای مجازی فردی یا گروهی از آنها حمایت کنیم و این رضایتمندی نباید تنها بسنده به این باشد که ما دلشاد باشیم و نه تنها در فکر بلکه باید در عمل نمود بیرونی داشته باشد.

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق مطمئن هستیم که دشمن جرات هیچ جسارتی را ندارد؛ اما آنها در داخل سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید مواظب باشیم تا از داخل آسیب نبینیم و جریان و ارزش‌های انقلاب تضعیف و کمرنگ نشود و امر به معروف و نهی از منکر مهمترین راهکار برای حفظ ارزش‌هاست.

انتهای پیام/

بعد از عملیات وعده صادق مطمئن هستیم دشمن جرأت هیچ جسارتی را ندارد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha