دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام عبداللهی

دنیای استکبار در 35 سال گذشته تمام قدرت و امکانات خود را به کار بسته تا انقلاب و ارزش‌های اسلامی در ایران حاکم نباشد، ولی این حضور گسترده در 22 بهمن نشان داد که آنها موفق نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی، در جمع راهپیمایان 22بهمن، به خبرنگارحوزه گفت: همان‌طور که مردم ما به حسب وظیفه دینی و اسلامی خود، انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) پایه‌گذاری کردند، برای حفظ آن نیز در صحنه هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) این انقلاب را مدیریت کرد و مردم با لبیک گفتن به ایشان، موجب پیروزی آن شدند و در ادامه نیز با مدیریت مقام معظم رهبری برای حفظ آن تلاش می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری افزود: دشمن در 35 سال گذشته تمام قدرت خود را به کار بسته تا انقلاب و ارزش‌های اسلامی در ایران حاکم نباشد، ولی این حضور گسترده در 22 بهمن نشان داد که آنها موفق نخواهند شد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: پیام راهپیمایی حماسی مردم این بود که دین می‌تواند حکومت، اقتصاد، سیاست و پیشرفت داشته باشد، هر چند دشمنان و استکبار جهانی علیه آن بسیج شده باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآور شد: ملت ایران همواره با شعور و آگاهی در صحنه حاضر است و با وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها و نارضایتی از برخی اقدامات مسئولین، در راستای حفظ نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه تلاش کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha