پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
یادواره

یادواره شهدای روحانی استان ایلام با محوریت آیت‌الله حیدری از علمای تاثیرگذار این استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه‌های آتی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: یکی از برنامه‌های حوزه علمیه استان که بهمکاری این معاونت برگزار شد، برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بود.

وی با بیان این‌که این یادواره با محوریت آیت‌الله حیدری از علمای این استان برگزار شد افزود: آیت‌الله حیدری از جمله بزرگان و علمای به نام این استان بود که در زمان دوران دفاع مقدس خدمات شایانی برای کشور و به خصوص استان ایلام انجام داد.

به گفته معاونت تهذیب حوزه علمیه استان ایلام، فعالیت‌های این عالم ربانی در طول دوران مقدس باعث شد تا هیچ‌گونه صدمه‌ای به این استان وارد نشده و ایلام سقوط نکند.

وی تصریح کرد: طلاب استان ایلان هم در دوران دفاع مقدس خدمات شایانی به انقلاب نم وده و بیش از 12 شهید طلبه هم تقدیم نظام نموده است.

حجت‌الاسلام گلی، با تاکید بر این‌که این همایش با همکاری بسیج طلاب استان برگزار گردید، ابراز داشت: حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی، رییس بسیج طلاب ک شور سخنران ویژه این همایش بود.

وی خاطرنشان ساخت: در این همایش علاوه بر مسئولان حوزوی استان، طلاب، اساتید و علمای ایلام نیز حضور پرشور داشته و یاد و خاطره شهدای روحانی را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha