یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه، گفت: حوزه‌های علمیه در کنار سایر مراکز علمی دانشگاهی، فرهیختگان جامعه محسوب می‌شوند و اساتید برجسته حوزوی عقبه‌ی تئوریک نظام هستند.

وی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی بیش از هر دوره و زمان، مرهون و نیازمند توجهات علما و صاحب‌نظران حوزه‌های علمیه است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات پژوهشی رسیدگی به امور مساجد کشور اظهار داشت: مبارزه با صف آرایی دشمنان اسلام و انقلاب در گرو اطاعت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری بعنوان پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی و مراجع معظم تقلید و اساتید و برجستگان حوزه‌های علمیه میسر خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غرویان تصریح کرد: علما و اساتید برجسته حوزه با برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها سخنرانی‌ها و ارائه مقالات و کتاب و غیره ... باید نظرات سازنده خود را به منظور تقویت پایه‌های تئوریک نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانند.

استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: رسانه‌ها باید به منظور تعامل بیشتر فکری حوزویان با دولتمردان، نظرات آنان را منعکس کرده و در هدایتگری جامعه بخصوص نسل جوان بکوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان بیان داشت: دشمنان از پیوستگی و انسجام دولت با ملت و استفاده آنان از نظرات سازنده حوزه‌های علمیه هراسانند و سعی در خدشه‌دار کردن این ارتباط صمیمی دارند.

وی تصریح کرد: هوشیاری و بیداری ملت، دولت و نهادهای علمی موجبات خنثی سازی طرح‌ها و دسیسه‌های دشمنان را فراهم می‌آورد.    

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha