شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

مراسم گشایش بیست و نهمین دوره تربیت مربی کودکان و نوجوانان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات این دفتر برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو، مدیر مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی با تشریح فرآیند آموزشی در این مرکز گفت: کودکان و نوجوانان در مرحله ای از زندگی قرار دارند که نیازمند استفاده از شیوه های متناسب با سنین خود می باشند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان توان پذیرش بسیاری از مفاهیم پیچیده سیاسی و معرفتی را ندارند لذا از طرح چنین مسائلی برای آنان باید پرهیز شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین راستگو با بیان اینکه تاکنون 7 هزار نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند گفت: 29 دوره آموزشی در قم، ده دوره در اصفهان، 14 دوره در مشهد و نیز دوره های متعددی در شهرهای شیراز، تبریز، اهواز، یزد و ... برخی کشورهای خارجی برگزار شده است.

خاطرنشان می شود، دوره آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی، دارای چهار مرحله مقدماتی، عمومی، تخصصی کارگاهی و ویژه است که طی آن طلاب و فضلای مربی، با دروسی چون روانشناسی، ادبیات کودک و نوجوان، مهارت های تدریس، مبانی تعلیم و تربیت، اردو داری، خوشنویسی و کارگاه های شعر، قصه، خلاقیت، تکنولوژی آموزشی و فیلم آشنا می شوند.

دانش آموختگان این دوره، از توانمندی در عرصه هایی چون نویسندگی، آموزشی، مربی کودکان و نوجوانان، دبیر و سردبیری نشریات برخوردار می شوند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha