جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با آیت‌الله‌العظمی سبحانی دیدار کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله‌العظمی سبحانی در این دیدار گفتند: علی‌رغم تذکرات مکرر، متأسفانه هنوز از قرآن‌های سعودی در کشور استفاده می‌شود که این شایسته مکتب اهل بیت (ع) نیست.
معظم له افزودند: استفاده از قرآنهای سعودی ترویج آنها است و از طرفی دارای اغلاط زیادی است.
این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: باید از خطاطان کشور برای نوشتن قرآن بدون غلط استفاده شود و استادانی از عراق و مصر دعوت شوند وسجاوندی آن را ببینند و در نوشتن قرآن تنها به خود اکتفا نکنیم.
آیت‌الله العظمی سبحانی گفتند: مفهوم تبلیغ قائم به چند رکن است و سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های خود  اصولی را لحاظ کنند، از قبیل این که بدانند از چه کسی تبلیغ شود، مبلغ چه ویژگی‌هایی را دارا باشد و تبلیغ چه محتوایی داشته باشد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: مبلغ باید از جانب خدا برای مردم سخن بگوید و ترس از خدا داشته باشد و به بیان حقایق بپردازد.
معظم‌له با توصیه به مسئولان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کردند: باید در تمام روستاهای قم حداقل شب‌های جمعه مبلغان حضور پیدا کنند.
آیت‌الله‌العظمی سبحانی گفتند: حفظ قرآن باید در مساجد دائمی باشد، زیرا کسانی که با قرآن مأنوس باشند کمتر گناه خواهند کرد، چون گرایش به قرآن انسان را از گناه حفظ می‌کند.
ایشان افزودند: نباید هر کتابی را در اختیار کتابخانه‌ها قرار داد بلکه باید کتابها بررسی شود و متونی که به درد جوانان می‌خورد در اختیار کتابخانه‌ها قرار گیرد.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha