شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 278403
۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳

به همت مدیریت استانی حوزه علمیه خواهران استان یزد و همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، همایش طلیعه حضور در اردوگاه بزرگ یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد.

به گزارش حوزه نیوز,در این همایش که 240 طلبه جدیدالورود از 10 مدرسه علمیه خواهران استان یزد شرکت کرده بودند مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد هدف از برگزاری این همایش دو روزه را، آشنایی طلاب با نظام آموزشی حوزه، ویژگی‌ها و شئون طلبگی و وظایف یک طلبه بیان کرد.

در این همایش محمود خالقی معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز در مورد عدم تضاد بین خانواده و تحصیل به ایراد سخن پرداخت و گفت: انسان می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح بین خانواده و تحصیل، مدرک تحصیلی و اخلاص و تحصیل و عبادت به بهترین وجه، همخوانی کند.

خانم شیرازی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این همایش در ارتباط با انتظارات جامعه از خواهران طلبه اضافه کرد: جامعه انتظار دارد کسی که در حوزه تحصیل نموده است، در همه محورهای اخلاقی ، الگو و اسوه باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه‌های خواهران در ادامه خانم مدیحا مستبصر، با اشاره به کیفیت تشرف خود از مذهب تسنن به مذهب تشیع و حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون آموزش مرکز مدیریت در ارتباط با انتظار سخنرانی کردند و جلسه پرسش و پاسخ در زمینه نظام آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha