جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

طلبه ای که مجهز به سلاح و ابزار روز جامعه مانند اینترنت باشد، در تبلیغ دین موفق است/نمی توانیم با افکار 100 سال پیش، کارها و اهداف خود را به پیش ببریم/ هیچ شبهه و سوالی در تفکر شیعی بدون پاسخ نمانده است.

امام جمعه موقت شهرستان رشت، با اشاره به فعالیت شصت و هشت هزار  سایت بیگانه علیه اسلام در محیط سایبری، گفت: دشمنان اسلام از چنان امکانات گسترده ای برای تبلیغات استفاده می کنند که تنها، تیراژ یکی از مجله های آنها به یک میلیون نسخه می رسد و این در حالی است که پر تیراژترین کتاب ها و مجلات ما از چند هزار نسخه بیشتر چاپ نمی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده صبح امروز در همایش روحانیت و طلاب شاهد و ایثارگر استان گیلان، که در مجتمع فرهنگی ورزشی بنیاد شهید شهرستان رشت برگزار شد، با بیان اینکه اگر معجزه هر یک از پیامبران الهی منطبق بر اقتضائات و نیازهای روز جامعه نبود آنها هرگز در کارهای تبلیغی و ترویجی خود موفق نمی شدند، تصریح کرد: هر شخص و یا جریان، در صورتی می تواند در راستای اهدافش موفق باشد که مجهز به سلاح و ابزار روز جامعه باشد.

امام جمعه موقت شهرستان رشت، گفت: امروز نیز وظیفه روحانیت و مروجان دینی این است که با توجه به ابزارآلات روز جامعه و پیشرفت های صورت گرفته در عرصه های مختلف رسانه ای، رسالت و پیام خود را به اقشار و افکار مختلف جامعه برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده با اضافه کردن این نکته که ما هرگز در زمان کنونی نمی توانیم با افکار 100 سال پیش، کارها و اهداف خود را به پیش ببریم، ادامه داد: مسائل علمی به حدی پیشرفت کرده است که طبق تحقیقات، کارهایی که در زمان گذشته در طول یک قرن انجام می گرفت، هم اکنون تنها در طول دو نیم سال قابل انجام است.

وی اظهار کرد: لازم است که امروز طلاب جوان مانند پیامبرانی که از معجزات مطابق زمان برای پیشبرد اهداف تبلیغی خود استفاده می کردند، برای موفقیت تبلیغی از ابزار روز مانند اینترنت، سایت و سایر امکانات به روز رسانه ای استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان گیلان، با اشاره به فعالیت شصت و هشت هزار  سایت بیگانه علیه اسلام در محیط سایبری، گفت: دشمنان اسلام از چنان امکانات گسترده ای برای تبلیغات استفاده می کنند که تنها، تیراژ یکی از مجله های آنها به یک میلیون نسخه می رسد و این در حالی است که پر تیراژترین کتاب ها و مجلات ما از چند هزار نسخه بیشتر چاپ نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده، تاکید کرد: هیچ شبهه و سوالی در تفکر شیعی بدون پاسخ نمانده است و از این رو وظیفه اصلی ما رساندن این پاسخ ها به مخاطبین است، زیرا دشمنان به امکانات گسترده ارتباطی مجهز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha