شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

حضرت آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به تفکیک جنسیتی در دانشگاه های سطح استان قم گفتند: فعالیت های فرهنگی مجموعه مدیریتی این استان قابل تقدیر است.

تقدیرحضرت آیت الله علوی گرگانی از تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌‌های قم

به گزارش خبرگزاری حوزه،معظم له شب گذشته در دیدار استاندار قم با بیان اینکه کسب مقام و سمت برای انسان نوعی امتحان الهی است، خاطر نشان کردند: مقام استانداری بسیار با اهمیت است چراکه تمام ظرفیت های استان در این متمرکز شده است و همین موضوع سمت استانداری را تبدیل به امتحانی دشوار می کند که برای سربلندی و موفقیت در این مقام، نیازمند لطف خداوند و کمک دیگر مسئولان خواهید بود.

ایشان  در ادامه با اشاره به  حدیثی از امام صادق علیه السلام، اظهار کردند: باید خوشحال بود اما باید در تمامی کارها با توکل به خدا به پیش رفت تا انسان دچار لغزش نشود.

این استاد خارج فقه حوزه، نوع مدیریت در سطح استان قم را متفاوت دانستندوگفتند: انقلاب اسلامی از قم ریشه گرفته است و علم از شهر مقدس قم به دنیا صادر می شود، بنابراین مسئولان استان باید پدرانی مهربان و دلسوز برای مردم باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان با اشاره به تفکیک جنسیتی صورت گرفته در سه دانشگاه سطح استان قم، عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی مسئولان استان قابل تقدیر است.

در ابتدای این دیدار استاندار قم ، خدمت رسانی به مردم، برنامه ریزی و گام برداشتن براساس وظیفه الهی را اولويت مسئولان استان برشمرد.

وی با بیان این که دیدار با علما به منظور تبیین مسیر فعالیت مدیران استان است، اظهار داشت: فعالیت در سطح استان قم بسیار لذت بخش و خستگی ناپذیر است چراکه در محیطی که علما و مراجع عظام در آنجا حضور دارند فعالیت می کنیم.

پيريايي افزود:اولویت مسئولان استان برای خدمت رسانی به مردم، برنامه ریزی و گام برداشتن براساس وظیفه الهی است

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در استان، خاطر نشان کرد: اولویت مسئولان استان برای خدمت رسانی به مردم، برنامه ریزی و گام برداشتن براساس وظیفه الهی است و همین امر باعث شده است که در طول چند سال گذشته خدمات چشمگیری در عرصه پیشرفت این استان مقدس صورت گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه یکی از طرح های محرک توسعه در استان قم، طرح جامع حرم- جمکران است، اعلام کرد: رویکرد مسئولان استان در رابطه با طرح حرم -جمکران، رویکرد اقتصادی نیست و تلاش می شود تا سرمایه‌گذرای های در این طرح، سرمایه‌گذاری های فرهنگی و معنوی باشد.

بر اساس اعلام  روابط عمومی استانداری قم، وی در پایان با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس جمهور، عنوان کرد: عزم مدیران و مسئولان کشور در راستای پیشرفت و توسعه شهر مقدس قم است چراکه این نقطه از ایران اسلامی، الگوی جهان تشیع است و دستور رئیس جمهور در راستای اختصاص اعتبار مورد نیاز برای طرح آبرسانی به قم از سرشاخه های دز گواهی بر این مدعا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha