یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم حیات اسلام ناب را در گرو عمل به قرآن و عترت دانسته و گفت: عزت اسلامی و ایرانی خود را مدیون خون سرخ شهدا و جان فشانی آن ها در راه احیای ارزش های الهی هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری با اشاره به این که شهر مقدس قم بار دیگر میزبان تنی چند از شهدای گمنام می شود، ابراز داشت: آنچه مسلم است این که حیات اسلام ناب محمدی(ص) در گرو عمل به قرآن و عترت است و در این میان، شهدا با عمل به ثقلین و ایثار جان و مال خویش در راه خدا و برای حفظ دین او، بالاترین رشادت ها و حرکت ها را انجام داده و در جایگاه های بس رفیع قرار گرفته اند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه بسیار رفیع شهیدان در جامعه اسلامی، گفت: امروز تکریم و تجلیل از شهدای والامقام ضمن آن که باعث تکریم خود انسان ها می شود، ما را در عرصه مقابله با استکبار و دشمنان اسلام، تقویت کرده و به ما انگیزه دو چندان می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی حقیقتا با اخلاص و ایثارگری والای خود، در راستای حفظ و تقویت ارزش های الهی تلاش کردند و با خون سرخ خود، باعث تداوم عزت اسلام و مسلمین در جهان شدند.

بر اساس اعلام  روابط عمومی سپاه قم، وی همچنین با بیان این که شهدا، دارای مقام "عند ربهم یرزقون" هستند، اظهار داشت: واقعیت آن است که شهدا به ما نیاز ندارند، بلکه ما به آنان و شفاعتشان در جهت تقرب به خدا و اولیای دین نیاز داریم و لذا لازم است علاوه بر توسل به آن ها، نسبت به جایگاه آن ها بهترین تکریم و تجلیل را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha