سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

رییس هیئت امناء موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به این که انقلابی بودن کافی نیست و باید انقلابی ماند، گفت: دفاع از نظام و ولایت پیام اصلی شهدا است در این مسیرعافیت طلبی وعقب نشینی ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری، شب گذشته طی سخنانی در مراسم وداع با سه تن از شهدای گمنام که در مجتمع امام خمینی (ره) جنب گلزار شهدا برگزار شد، با تاکید بر این که شهدا مظهر غیرت دینی بودند، ابراز داشت: ما نیز باید به تاسی از شهدا،  غیرت دینی را در خود زنده نگه داشته و جامعه را از گزند آفات و بی دینی ها مصون نگه داریم.

وی افزود: شهدا بار دیگر به میان ما آمده اند تا بگویند که انقلابی بودن کافی نیست، بلکه باید انقلابی ماند، چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری، دفاع و جنگ میان حق و باطل همچنان باقی است و فقط شکل و نوع آن تغییر کرده است.

رییس هیئت امناء موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با تاکید بر این که پیام اصلی شهدا، دفاع از حریم ولایت است، گفت: شهدای گمنام بار دیگر میهمان ما شده اند تا به همه ما بگویند که در دفاع از انقلاب و نظام و حریم ولایت، عافیت طلبی، ایجاد یاس و ناامیدی، شک و تردید، عقب نشینی ممنوع است و باید تا پایان، ثابت و استوار قدم در این مسیر ماند و جانانه از ارزش ها دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید همچون سال های غرور انگیز دفاع مقدس از شهدا درس بگیریم که چگونه جان شیرین خود را برای آرمان های مقدس خود فدا کردند تا امروز ارزش های اسلامی در جامعه اسلامی پابرجا باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری تصریح کرد: شهدای عزیز از همه چیز خود در راه خدا و اسلام گذشتند، اما امروز متاسفانه عده ای از شکم خود نمی گذرند و در زمانی که کالایی گران می شود از ترس قحطی، آن را احتکار می کنند.

عده ای فقط به دنبال نام و مقام هستند!

وی بیان داشت: واقعیت آن است که شهدا با نادیده گرفتن خود، مخلصانه برای خدا به میدان رفتند، اما امروز عده ای را می بینیم که صرفا به دنبال به دست آوردن نام و مقام هستند!

رییس هیئت امنای موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا با اشاره به مقام بسیار رفیع شهدا گفت: شهیدان با خدای خود معامله کردند و به جایگاهی رسیدند که همه ما به حال آن ها غبطه می خوریم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اضافه کرد: اگر متوجه شویم پاداشی که خدا به شهدا داده اصلا با مسائل  دنیایی قابل مقایسه نیست، هرگز از شهادت‌طلبی و مسیر شهادت دست برنمی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha