یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بر نقش محوری و کلیدی حوزه های علمیه در گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی تاکید کرد.

نصرت الله لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در واکنش به انتشار خبر یکی از خبرگزاری ها با این تیتر که "نمی دانیم متولی فعالیت های حوزه در خصوص 9 دی کیست" ، تصریح کرد: حقیقتا مجموعه مراکز و نهادهای حوزوی به ویژه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در راستای برگزاری مناسبت ها و ایام الله های مختلف در کشور ، تعامل و ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای زیرمجموعه آن از جمله ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی داشته و دارند.

وی همچنین افزود: این تعامل و ارتباط مستمر در سایه جدیت و اهتمام بالای حوزه علمیه در این امور باعث شده که در همه مناسبت ها از جمله دهه مبارکه فجر، یوم الله روز قدس ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نیز یوم الله 9 دی، شاهد نقش آفرینی ارزنده و فعال حوزه های علمیه در گرامیداشت این ایام الله باشیم.

لطفی در ادامه با اشاره به فعالیت پررنگ کمیته حوزه و روحانیت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز داشت: امسال در راستای بزرگداشت یوم الله 9 دی به عنوان" روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" که در شهر مقدس قم به طور مشخص از نهم لغایت نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت نام گذاری شده، برنامه های بسیار خوب و متنوعی تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: در همین رابطه روز شنبه هفته آینده مصادف با 9 دی، تجمع بزرگ حوزویان به دعوت مراکز حوزوی و به طور خاص مرکز مدیریت حوزه های علمیه با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می گردد.

گفتنی است یکی از خبرگزاری ها، به نقل از علی محمد نایینی ، رییس ستاد مرکزی بزرگداشت 9 دی، مدعی شده بود که نامبرده به این مساله اشاره کرده که متولی فعالیت های حوزوی در خصوص گرامیداشت حماسه 9 دی مشخص نیست که پس از اطلاع از عدم صحت این مطلب ، تیتر خبر مورد نظر از سوی آن خبرگزاری اصلاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha