چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت فرهنگی، گفت: متاسفانه مسئله فرهنگ و حجاب و عفاف به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر حسین دهدشتی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی در گردهمایی طلاب و فضلای آبادانی حوزه علمیه قم، با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به خوزستان، گفت: نمایندگان استان به عدم اجرایی شدن مصوبات قبلی اعتراض کردند.

وی با تشریح آخرین وضعیت فرهنگی و عمرانی آبادان، گفت: حدود 50 درصد نیروهای شرکت نفت و ... بومی نیستند که این امر باعث بیکاری جوانان شهر و به وجود آمدن مشکلاتی شده است.

دهدشتی اشاره ای هم به وضعیت فرهنگی به ویژه مسئله حجاب و عفاف کرد و یادآور شد: با این که استکبار، تشیع را هدف قرار داده در صدد نابودی آن است، متاسفانه مسئله فرهنگ و حجاب و عفاف به فراموشی سپرده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بچاری، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیز در این گردهمایی با اشاره به لزوم اهتمام طلاب به امر تبلیغ دین، گفت: طلاب باید ازهر فرصتی برای تبلیغ دین و دفاع از مکتب حیات بخش تشیع استفاده کنند..

وی با اشاره به این که یکی از این فرصت‌ها، مسئله انتخابات ریاست جمهوری است، ادامه داد: باید با الهام گیری از بیانات مقام معظم رهبری علاوه برتبیین ویژگی های کاندیدای اصلح، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

نماینده طلاب و فضلای آبادان همچنین بر عدم جانبداری طلاب و روحانیون از جناح‌ها و گروه های سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: همه باید در خط ولایت فقیه گام بردارند.

برپایه این گزارش، در پایان این گردهمایی انتخابات شورای اجرایی مجمع طلاب و فضلای آبادان برگزار شد که 7 نفر از داوطلبان حائز اکثریت آراء شدند.

انتهای پیام 313/3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha