جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

همزمان با ماه مبارک رمضان، مراسم ترتیل خوانی قرآن توسط قاریان برتر استان اصفهان در مصلای امام خمینی(ره) و امامزاده17تن گلپایگان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی شیخ علی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری  برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان در گلپایگان  گفت: به دلیل وجود شور ونشاط معنوی در بین مردم گلپایگان، سلسله نشست های قرآنی را در این شهرستان برگزار کردیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلپایگان در ادامه به برگزاری دیگر برنامه های قرآنی در این شهر اشاره کرد و ابراز کرد:  علاوه بر ترتیل خوانی قرآن کریم، جلساتی  با عنوان مفاهیم قرآنی و تفسیربا حضور اساتید برگزار می شود تا شرکت کنندگان در این مراسم معنوی از مفاهیم بالای آیات نیز بهرمند شوند.

امام جمعه موقت شهرستان گلپایگان به همکاری مدارس علمیه این شهر با سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت:هرچند که در ایام تابستان بیشتر طلاب  این مدارس به مناطق خودشان باز می‌گردند اما  با مساعدت  این دو مدرسه علمیه و طلابی که ایام تابستان را در مدارس سپری می کنند جهت اجرای درست این برنامه های قرآنی با ما همکاری می کنند.

وی افزود: طلاب با حضور در این محافل نورانی فعالیت های ارزشمندی همچون پاسخگویی به سوالات شرعی، شبهات و آموزش احکام ابتدایی  به کودکان را در برنامه های خود گنجانده اند.

حجت الاسلام شیخ علی در ادامه به فعالیت های مساجد این شهر اشاره کرد و یادآور شد: در ماه مبارک رمضان حدود98 درصد مساجد فعال هستند و تلاش می‌کنیم تا فعالیت مساجد را از حالت مقطعی به دائمی تبدیل کنیم و با حضور روحانی در آن مساجد شاهد استمرار برنامه های مختلف مذهبی در آنها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha