یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

نشست مشترک مسئولان حوزه علمیه استان گیلان و دادسرای ویژه روحانیت استان‌های گیلان و قزوین، در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین محمد لاکانی در نشستی که با حضور مسئولان دادسرای ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین برگزار شد، گفت: همکاری و ارتباط نزدیک حوزه علمیه و دادسرای ویژه روحانیت، ثمرات و برکات فراوانی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این‌که پیشگیری از آسیب‌ها در اولویت سیاست‌گذاری‌های حوزه علمیه گیلان قرار دارد، ابراز داشت: باور ما این است که با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به طلاب  بسیاری از مشکلات  خود به خود برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین لاکانی تاکید کرد: حفظ حیثیت و جایگاه رفیع روحانیت از اهم مسایل است که می‌بایست در تعامل نزدیک حوزه و دادسرای ویژه روحانیت این مهم تحقق یابد

مدیر حوزه علمیه گیلان در پایان با بیان این‌که باید با  برگزاری جلسات مشترک و همایش‌های فصلی، آسیب‌های را به حداقل رساند، گفت: نماینده ولی فقیه در گیلان همواره بر همکاری و تعامل میان دادسرای ویِژه روحانیت و حوزه علمیه استان تاکید دارند. 

در این نشست همچنین حجت الاسلام علی زمانی، رئیس دادسرای ویژه روحانیت استان‌های گیلان و قزوین در سخنانی اظهار داشت: هر مقدار که ارتباط میان حوزه و دادسرای ويژه روحانیت تقویت شود، شاهد نتایج مطلوب‌تری خواهیم بود.

وی با بیان این‌که دادسرای ویِژه روحانیت دارای آیین‌نامه‌ای است، خاطرنشان کرد: پیشگیری و حفظ کیان روحانیت  از جمله اهداف این نهاد قضایی است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha