چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 327442
۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

استاد حوزه گفت:برای داشتن ارتباط با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فاصله نگرفتن از حضرت، باید همواره به یاد ایشان باشیم و انتظار فرج یکی از بهترین اعمال است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدوی نیا در جمع زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران گفت: انتظار فرج یکی از بهترین اعمال است.وی با اشاره به اینکه انتظار فرج یکی از عبادات بزرگ محسوب می شود گفت: آنچه که انسان را به خداوند نزدیک می کند خالی کردن دل از بیهوده ها و صیقل دادن اعضا و جوارح است که انسان را به امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز می رساند.

وی افزود: قرآن کریم می فرماید: هر کس از خدا و رسولش اطاعت کند در کنار شهدا و صدیقین و صالحین در بهشت جاویدان خواهد بود و گناه و معصیت ما را از بودن در راه خداوند جدا می کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا در ادامه افزود: چشم و گوش، دو عضوی از بدن هستند که همواره در معرض گناه هستند و باید حواسمان به رفتارهایمان باشد، از چشم و گوش و سایر اعضای بدن در روز قیامت سوال می شود و این دو دروازه ی دل محسوب می شوند و باید با مواظبت از آن و حواس جمعی مانع از انجام گناه شویم.

وی در پایان گفت: برای داشتن ارتباط با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فاصله نگرفتن از حضرت، باید همواره به یاد ایشان باشیم و با هدیه ی صلوات، نذر کردن و خواندن نماز ارادت خود را به آن حضرت نشان دهیم.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha