یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام حاج صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه سپاه لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را همت همگانی مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: لازمه تداوم استقلال نظام و انقلاب در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری راهبردهایی است که ایشان برای رسیدن به شرایط مطلوب ارائه می دهند، اظهار داشت: بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در آغاز هرسال نسخه ها و دستورالعمل های الهی برای امت و دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ اسلامی با عزم ملی و مدیریت جهادی»، ابراز داشت: معظم له در پایان سال گذشته به بیان راهبردها و چیستی و چرایی اقتصاد مقاومتی به عنوان چشم انداز اقتصادی کشور پرداختند.

*اجرای اقتصاد مقامتی به مفهوم انزوای کشور نیست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی را نباید افراط و تفریط در زمینه اقتصادی دانست، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به مفهوم انزوا، رهبانیت، قطع ارتباط با دنیا نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه باید باور داشته باشیم که اقتصاد مقاومتی قابلیت اجرا دارد و بهترین راهکار کشور در این زمینه است، گفت: لازمه تداوم استقلال نظام و انقلاب اجرای اقتصاد مقاومتی است.

*پیشرفت در مسیر اقتصاد مقاومتی است

وی با انتقاد از اینکه برخی افراد روشن فکر و منفعل نسخه درمان مشکلات کشور را وابستگی به خارج کشور و عدم استقلال طلبی عنوان می کنند، اظهار داشت: ما پیشرفت را در مسیر اقتصاد مقاومتی با استقلال طلبی کشور هموار خواهیم کرد.

*رهبری بهانه را از مسئولان گرفتند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را همت همگانی مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز اول فروردین خود با ارائه راهبردها و نقشه راه حرکت در این مسیر، بهانه را از مسئولان و مردم سلب کردند.

*حوزه های علمیه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید به تبیین علمی راهکارها و نقشه راه اصلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

انتهای پیام/ 313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha