پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طلاب

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع) شهرستان خفر از پیگیری راه اندای سطح دو دراین مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام ابراهیم کاظمی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به تاریخچه ای از فعالیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خفر اظهار داشت:  این مدرسه علمیه در سال 1385 آغاز به‌کار کرده است و در حال حاضر 50 طلبه در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به فعالیت هفت نفر از اساتید در مدرسه علمیه امام صادق (ع) خفر،‌افزود: عمده فعالیت‌ها در این مدرسه علمیه در رابطه با تبلیغ صورت می‌گیرد و طلاب این مدرسه به تبلیغ معارف دینی در سطح منطقه می‌پردازند.

حجت الاسلام کاظمی، با اشاره به فعالیت 25 سفیر هدایت در ماه مبارک رمضان در خفر،‌ خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سفیران هدایت در خفر به‌گونه‌ای سبب خودکفایی منطقه به‌لحاظ دسترسی به روحانی و نشر معارف دینی شده است.

وی با اشاره به ساختمان مدرسه علمیه خفر،‌ تصریح کرد: این مدرسه در حال حاضر دارای ساختمانی قدیمی است و فرآیند ساخت ساختمان جدید مدرسه نیز آغاز شده که برای تکیمل تقریبا به 200 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت امام صادق (ع) خفر با اشاره به برنامه‌های این مدرسه در سال جدید، از آغاز به تحصیل پنج طلبه در این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: در حال پیگیری برای برگزاری سطح دو در این مدرسه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha