یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام داستانی بنیسی

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی با اشاره به تولید و عرضه بازی «انهدام 2»، گفت: مجموعه بازی‌های عملیات انهدام یکی از با محتواترین بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حبیب داستانی بنیسی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت قم، گفت: مجموعه بازی‌های عملیات انهدام یکی از با محتواترین بازی‌های رایانه‌ای تولید داخل کشور است که با همت جمعی از طلاب و فضلای حوزه و دانشجویان، در شرکت رسانه گستر بنیسی تولید می‌شود.

وی با اشاره به این که شرکت رسانه گستر بنیسی 20 سال سابقه فعالیت دارد و از 7 سال پیش تاکنون نیز به صورت تخصصی به تولید بازی‌های رایانه‌ای روی آورده است، ابراز داشت: نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های دینی و ملی بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و مبارزه با جنگ نرم دشمن و هجمه های فرهنگی از اهداف مهم این شرکت است.

مدیر عامل شرکت رسانه گستر بنیسی به محصولات در دست تولید این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: بازی عملیات انهدام 3 و بازی با موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی از دیگر تولیدات این شرکت است که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهند شد.

حجت الاسلام داستانی بنیسی خاطرنشان کرد: بازی با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی یک بازی ماجراجویی است و اتفاقی در تمدن اسلامی روی می‌دهد که در آن تمدن شخصیت‌ها باید این مشکل را حل کنند و داستان این چنین ادامه پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: این شرکت دارای کارگروه‌های محتوایی و بازی نامه نویسی تخصصی است که از افراد مجرب از میان اساتید درس خارج حوزه و دانشگاه‌ها، فرماندهان دوران دفاع مقدس، فیلم نامه نویسان، داستان نویسان و روانشناسان تشکیل شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha