سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بی توجهی به مسئله تولید نسل را خطرناک معرفی کرد و گفت: تحدید جمعیت، تهدید بزرگی برای آینده ایران اسلامی است که باید مردم را نسبت به خطرات آن آگاه ساخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای پدافند غیر عامل استان قم، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با مهم دانستن پدافند غیر عامل در حفظ جامعه گفت: مسائل این عرصه با توجه به نقش ضروری و خطیر، بسیار مهم است؛ مسئله ای که در ابتدای پیدایش بشریت وجود داشته است.

وی با تاکید بر این که مسئولان باید به این باور برسند که در عرصه های  مختلف پدافند غیر عامل حضور داشته باشند، افزود: اگر جامعه به مسئله ای باور داشته باشد و نسبت به ضرورت آن آگاهی یابد، این مسئله در کشور به صورت فرهنگ جاری می گردد.

امام جمعه قم با بیان این که مردم ایران اسلامی نشان داده اند که همواره نسبت به مسائل ضروری جامعه حساس بوده و در صورت نیاز در صحنه حضور می یابند، افزود: انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از جمله عرصه های مهمی بود که مردم همه جانبه وارد عرصه شده و نقش آفرینی کردند؛ بنابراین مسئولان باید نسبت به مسئله همراهی مردم اعتقاد و توجه ویژه داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از جمله عرصه هایی که در صورت بی توجهی به آن، کشور را تهدید می کند را مسئله تولید نسل معرفی کرد و گفت: تحدید جمعیت، تهدید بزرگی است که باید مسئولان و مردم را نسبت به خطرات این مسئله آگاه ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان تصریح کرد: پدافند غیر عامل، مسئله ای است که باید مسئولان و مردم باهم به این عرصه ورود یابند تا بتوانیم شاهد پیشرفت های گسترده ای باشیم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha