یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
روحانی

در پایگاههای اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از توان تبلیغی 46 روحانی در برنامه های تابستان استفاده شده است.

کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد، با اعلام این که از این 46 روحانی 27 نفر انها از دفتر تبلیغات اسلامی استان قم به لرستان اعزام و 27 نفر انها نیز از روحانیون بومی استان لرستان بوده اند، گفت :کلاسهای اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از 8 تیر ماه در استان آغاز و هم اکنون رو به اتمام است.

ویسکرمی، با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل کلاسها تا پایان 1410  گفتمان اموزشی و پرورشی برای دانش اموزان شرکت کننده در این کلاسها نیز برگزار شد خاطر نشان کرد :اردوی فراغتی شرکت کنندگان نیز شهریور ماه برگزار می شود.

وی با تاکید براینکه در این کلاسها روحانیون حضور بسیار پررنگی داشتند افزود :برنامه های اوقات فراغت در 63 پایگاه استان لرستان امسال ویژه کودکان و نوجوانان در دو بخش بوستان معرفت و هسته فرهگی جوان تشکیل شد که با استقبال چشمگیر این قشر به اتمام رسید.

برگزاری گفتمان های دینی در 100 مدرسه

 کارشناس امور فرهنگی اداره کال تبلیغات اسلامی استان لرستان تعداد شرکت کنندگان در این کلاسها را هزارو 687 نفر اعلام کرد و افزود :سازمان تبلیغات اسلامی شهریور ماه نیز جهت برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس با اموزش و پرورش نیز تفاهم نامه انعقاد کرده و در نظر دارد برای سال تحصیلی 93 نیز در 100 مدرسه استان لرستان گفتمانهای دینی در موضوعات جنگ نرم ،مهارتهای زندگی ،فرق و نیله های انحرافی ،سبک زندگی ،حجاب و عفاف و ....در مدارس متوسطه اول و دوم برگزار کند

ویسکرمی، برگزاری این گفتمانها در مدارس را برای کاهش اسیبهای اجتماعی در بین جوانان موثر دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha