دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
فرخ فال

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در راستای رهنمودهای مراجع حرکت می کنیم گفت: این مجمع همواره می‌کوشد تا در مسیری که دغدغه مراجع عظام تقلید و علما است قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی که در دفتر معظم له در شهر مقدس مشهد برگزارشد، با ارایه گزارشی از روند شکل‌گیری و نحوه انتخاب اعضاء هیئت رئیسه گفت: که این مجمع دارای 326 عضو می‌باشد.

وی اظهارداشت: انتخاب هیئت رئیسه مجمع با حضور 220 نفر از اعضا و رای اکثریت حاضرین انتخاب شده که تا به حال 8 جلسه تشکیل داده و در آن آیین نامه کمیته‌هایی که متکفل مطالبات رهبری و مراجع معظم هستند تشکیل شده است.

وی یادآور شد: در این جلسات تاکید شده است مجمع عمومی جامعه مدرسین، مسیری را که جامعه مدرسین جهت پشتیبانی از حوزه داشته طی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قم، خواستار پشتیبانی و حمایت بیشتر مراجع عظام تقلید و ارایه رهنمودهای لازم برای پیمودن مسیر درست در ادامه راه شد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مجمع همواره می‌کوشد رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید را نصب‌العین خود قرار دهد و در مسیری که دغدغه مراجع عظام تقلید  وعلما است قدم بردارد.

خاطرنشان می شود: در ادامه این دیدار اعضاء هیئت رییسه مجمع با ارایه گزارشی کوتاه از فعالیت ها، خواستار حمایت و پشتیبانی مراجع تقلید شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha