دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 336817
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کبریتی

مدارس علمیه استان خوزستان از فردا نوزدهم شهریور کلاس های خود را به صورت رسمی آغاز می کنند.

حجت الاسلام مجتبی کبریتی، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به زمان آغاز سال تحصیلی 94-93 حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: مدارس علمیه استان خوزستان از فردا نوزدهم شهریور ماه جاری، کلاس های خود را به صورت رسمی آغاز می کنند.

وی با بیان این که هر مدرسه علمیه به صورت جداگانه مراسم افتتاحیه سال تحصیلی خود را برگزار می کند، گفت: بر اساس برنامه اعلام شده، هر مدرسه علمیه متناسب با تعداد طلاب و شرایط خود، مراسمی را تحت عنوان آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه برگزار خواهد کرد.

دبیر شورای معاونین حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به تعداد طلاب جذب شده در سال تحصیلی 94-93، بیان داشت: هم اکنون، بیش از ۷۵۰ نفر در مدارس بلند مدت و بیش از ۱۵۰ نفر نیز در مدارس علمیه سفیران هدایت جهت ورود به مدارس علمیه به مدیریت حوزه علمیه خوزستان معرفی شدند.

حجت الاسلام کبریتی در ادامه خاطرنشان ساخت: این تعداد نفرات پس از شرکت در دوره اختبار و تثبیت پالایش شده و در نهایت نیز بیش از ۸۵ درصد آنها به صورت رسمی مجور ورود به مدارس علمیه را کسب خواهند  کرد.  

وی در پایان با بیان این که طلاب هم اکنون در مرحله پایانی دوره اختبار و تثبیت قرار دارند، اظهار داشت: ان شاءالله تا چند روزه آینده آزمون نهایی دوره اختبار و تثبیت به پایان می رسد و داوطلبین قبول شده می توانند جهت صدور کد طلبگی به معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha