پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 337412
۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
5

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: بهره گیری از الگوهای مدیریت جهادی در کنار بهره گیری از مولفه های دفاع مقدس می تواند ایران اسلامی را از موانع سیاسی و اقتصادی دشمنان به سلامت عبور دهد.

حجت الاسلام  محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار حوزه در ارومیه،با پاسداشت یاد و خاطره ی هشت سال دفاع مقدس و  رشادت رزمندگان اسلام اظهار داشت: بکارگیری مدیریت جهادی در دوران جنگ حق علیه باطل توسط رزمندگان دلیر ایرانی یکی از دلایل پیروزی ایران بر رژیم غاصب بعث عراق بود که امروزه با عمل به رهنمودها ی مقام معظم رهبری می توان در عرصه های سیاسی و اقتصادی همچون سال های جنگ تحمیلی بر توطئه های ناجوانمردانه دشمن برتری یافت.

وی ایفای نقش تبلیغی و معنوی توسط قشر روحانیت در جنگ تحمیلی را ستودنی دانست و افزود: دفاع از اسلام ناب محمدی و تقویت شاخصه های دینی همچون ایثار و شهادت در میان رزمندگان توانست دلیلی دیگر بر موفقیت ایرانیان در مقابل رژیم غاصب عراق باشد.

 حجت الاسلام  فتاحی دفاع مقدس را مملو از ارزش های الهی و قرآنی عنوان کرد و افزود: اگر دوران دفاع مقدس را مورد بررسی قرار دهیم رگه هایی قوی از ولایتمداری و تابعیت محض از ولایت فقیه را به وضوح خواهیم یافت، ایثار و از خودگذشتگی همچون مسابقه ای برای کسب فیض شهادت در راه خدا و شایسته سالاری به معنای واقعی کلمه، عدم توجه به مادیات و وابستگی های حزبی و جناحی و اعتقاد به وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل از جمله ویژگی های رزمندگان دلیر ایرانی بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: وحدت کلمه و  پیروی از امام راحل رمز پیروزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران اسلامی است، بهره گیری از الگوهای مدیریت جهادی در کنار مولفه های دفاع مقدس می تواند ایران اسلامی را از هر مانعی به سلامت و با سربلندی عبور دهد.

وی هدف اصلی از تحمیل جنگ علیه ایران را به چالش کشیدن موقعیت انقلاب نوپای اسلامی دانست و افزود: ایجاد تنش و فشارهای داخلی و سیاسی برای شکستن غرور، ابهت و انقلاب ایرانیان در مقابل دیده جهانیان بوده که به خواست الهی به این هدف شوم دست نیافتند.

حجت الاسلام فتاحی به نقش پررنگ و تاثیرگزار روحانیت در روند جنگ تحمیلی و انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و افزود: قشر روحانیت با تلاش در جبهه های حق علیه باطل با تبلیغ شاخصه های دینی و آموزهایی چون ایثار و شهادت بر تقویت ایمان و اراده رزمندگان می افزودند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha