شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت‌الاسلام فخری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به نقش ولایت‌پذیری در ایران اسلامی، گفت: شکل گیری حکومت اسلامی در ایران با روشنگری‌های امام‌(ره) و ولی‌فقیه، به عنوان یک الگو به جهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فخری با اشاره به نقش روحانیت ماندگاری مکتب اهل بیت(ع)، ابراز داشت: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مرهون فعالیت و تلاش‌های علما و روحانیون بوده و توانسته اند معارف و آموزه‌های دینی را در سراسر جهان اشاعه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به نقش ولایت‌پذیری در ایران اسلامی، افزود: شکل گیری حکومت اسلامی در ایران با روشنگری‌های امام‌(ره) و ولی‌فقیه، به عنوان یک الگو به جهان معرفی شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: آذربایجان غربی یک استان مرزی است که مردمان آن به عنوان مرزداران ایران اسلامی، از دیانت و فرهنگ اسلامی کشورحراست می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فخری با اشاره به مرز طولانی آذربایجان غربی با ترکیه، عراق و منطقه نخجوان و وضعیت ویژه این استان، ابراز داشت: مردم این خطه در همه زمان‌ها، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند و نقش خطیری را 8 سال دفاع مقدس ایفا کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha